Wednesday, April 4, 2007

Sugar rush

Det är precis vad jag har. Jag fick ett påskägg på jobbet idag sådär lagom till att den stora hitbudade godiskorgen bredvid mig blev uppäten. Kvar är endast den gula rosetten i mitt hår. Och nu har jag ettt påskägg också. Trevligt att få påskägg från jobbet men inte BEACH 2007 direkt.

Sugar rush låter bättre än sockerchock. Däremot blir man uppe i varv av socker och godis och sådant. Tidigare åt jag ju inte ens godis.

Så vad händer då på påsken?

Jag ska skriva lite till tidningen.
Läsa en bok som jag tänkte köpa idag. Jag vill läsa något tramsigt och romantiskt.
Inte äta så mycket godis eftersom jag redan laddat här på jobbet.
Liftar till landet med Ulrika, morbrors frus lillasyster och hennes kattunge. Oklart om det blir imorgon eftermiddag eller om det blir fredagmorgon.
Fredagmorgon skulle vara perfekt eftersom det då kommer att hinnas med en liten liten utgång med tjejerna här i Sthlm ( absolut inte Uppis) för att ladda för tråklångfredagen.

Vi får se. Utöver det hoppas jag att min dator kommer på SPA hos min kusin och att det blir fint väder.

Mackan, jag undrar varför du raderar alla mina kommentarer i din blogg? Eller varför kommer det inte upp något?
Senare kommer Spådamens framtidsplaner för mig del 2.
Nu lunch. Inte Villa Källhagen idag tyvärr. Ingen hummer, men jag har ju mitt påskägg här bredvid. Tur.
Dagens soundtrack: California Dreaming eftersom jag drömmer om min imaginary boyfriend Seth Cohen i the O.C. Han är etta på min lista. ( Var det detaljer nog på pojkfronten, Stiernan?)

1 comment:

Markus said...

Jag har aldrig raderat ett inlägg på min blogg, det måste vara din bloggteknik som sviktar? Jag försöker på detta sätt visa mig öppen för kritik fast jag inte alls är det..

I nuläget tycker jag vi ska känna oss nöjda med att du har rätt tidszon på din blogg, nästa steg kan vara att få dina inlägg att synas.

Ta det lugnt med allt socker, /M