Monday, April 23, 2007

Kungligt

Jag är en sann rojalist. Min favorit i kungafamiljen är Carl-Philip, han har verkligen hundvalpsögon och är såå stilig. Fast hans mellannamn Edmund och Bertil är kanske inte de finaste. Jag antar att han inte fick välja själv. Det är gulligt att Carl-Philip är beskyddare av Svenska New Forest Föreningen.

Jag vill gå på dejt med honom, undrar hur det ska gå till? Och vad vi skulle göra, kanske klappa New Forestponniesar?

Jag undrar om det blir Victoria och Daniel tills döden skiljer dem åt? Jag hoppas det. Han verkar driftig, ödmjuk och bra för henne. Ser bra ut också och har dessutom lyckats sätta Ockelbo på kartan. Alla är ju som bekant inte från Stockholm. Jag tycker Vickan ska gifta sig med han som ligger tvåa just nu om hon måste gifta sig med några av de här personerna.

Min favorit i Hey Baberibas kungafamilj är Madeleines pojkvän Jonas. Schjukt schön schtekare.
Han och Madde kan vara ett av Sveriges snyggaste par. Hittade en bild från en tysk skvallersida. De passar verkligen ihop ( utseendemässigt i alla fall) så jag hoppas Jonas får sin sessa till altaret.

No comments: