Monday, April 9, 2007

Seeeg söndag

Glassen Girlie som GB lanserat är slutsåld överallt. Bra PR-kupp att faktiskt se till att generera uppmärksamhet i form av en rosa glass och frågan om glassen verkligen är unisex eller inte. Jag har fått upp ögonen för den men i de glassboxar jag letat är den slut.

Igår kväll var vi hemma hos IngMarie uppe på valhallavägen, på drink för att sedan ge oss ut på de sju haven på båten Patricia med allt vad det innebar. Spanfaktorn var bra men en hel del killar såg ut att behöva kemiska peelingar.
Jag hade fantastiskt roligt men är lite seg idag. Kvällen får fyra körsbär av fem möjliga och var 3G, genuin,gedigen och gemytlig.

Jag dansade faktiskt igår, det brukar jag inte göra så ofta. Till schlagers till och med, LenaPh´s gamla schlagerdänga "Kärleken är evig" var riktig en floorfiller. Jag har, som ungefär alla andra haft en schlagerperiod i mitt liv i olika omgångar. Givetvis var det schlager som dominerade eftersom Patricias söndagar är gay och går i regnbågens tecken.

Kvällens kändisspotting blev han från Ordjakten,ni vet programmet där man som programledare pratar om allt och ingenting. Min pappa nämnde tidigare att han tyckte att jag skulle kunna passa som en sådan programledare. Jag tror dock att man gräver sin egen mediadöd på det sättet. Och det vill man ju inte.

Jag har just haft besök av mina föräldrar som höjt min levnadstandard ytterligare genom att lämna en TV och diverse köksattiraljer. Mycket uppskattat även om promenaden då jag skulle visa kvarteret inte var alltför trevlig i snöblandat regn.

Skulle väldigt gärna ha söndagssällskap ( eller måndag då ) just nu. Söndagar är så tråkiga. Jag har fortfarande inte lärt mig att ha tråkigt för att uppskatta roliga (re) saker.

Söt seg superpingla söker snarast söndagssällskap så slå signalen så ska söndagsumgänget skapa skratt, skvaller och sanningar.

No comments: