Tuesday, April 10, 2007

Pennan glöder, inspirationen tas till vara & Joel svamlar

Igår blev jag så inspirerad av Shire. Shire har ett roligt mediajobb och när han berättade en viss strategi för att få det så kände jag att kan han så kan jag. Allt handlar om att ta för sig and to be a little more american. Frågan är bara hur det ska yttra sig och vad för jobb jag egentligen vill ha?
Jag gillar PG dock.

Det är viktigt att omge sig av inspirerande människor. När jag var liten ville jag bli: veterinär, ridlärare, barnprogramledare och författare, och ett kort tag skådespelare men det var hemligt.

Nu vill jag bli solbränd och bra på ett antal sporter, till exempel tennis.
Surfing, skidåkning, och golf också. Jag har tyvär vad min pappa kallar, bollstopp. Jag är inte så bra på bollrelaterade sporter. Vad gäller ridning är jag dock över medel.

Nu får vi se vad det blir av inspirationen bara. Idag sa Joel att min blogg var "satsig". Jag frågade om det var positivt eller negativt, han svarade: inte negativt men tolka själv Anna.
Vaddå är den tramsig eller vad menar du?
Nej men den är så du...
Är inte det positivt då? Han borde tycka det.

Konstiga Joel. Joelbitar big time.
Jag vet att du dreglar och badar i havet och var med på Bolibompa när du var liten. Du var så himla rolig och gullig så du behöver inte ta igen det genom att racka ner på min blogg.

Anna - Joel 1-1

Soundtrack: P3 Star: Fray- How to save a life

No comments: