Monday, April 9, 2007

Varför du ska gå på gayklubb

Borde sova. Har inte sovit tillräckligt för att känna mig utvilad. Tog en lång promenad med Pia,vi är ju lite av grannar nu vilket känns mycket bra. Kändisspotting Let´s Dance-Ebba med pojkvän på promenad. Så gulliga tillsammans så.

Jag blev vält igår på båten av okänd person, in i ett skynke som inte hade en vägg bakom sig utan krossat glas och en back öl och en slags låda.... Hmm okej att vissa får märken av att koppa sig men nu har jag blåmärke på rumpan av alla ställen.

Jag träffade mycket spännande människor igår och jag ger er därför en lista på varför alla snygga singelheterotjejer bör piffa upp sina vanliga utgångar med ett och annat gayklubbbesök där alla är kompisar eller mer ochman nästan kan ta på det rosa fluffet.

1) Spanfaktorn är bra,bättre ,bäst och nästan allas ögonbryn är välformade.
2) Gaykillar luktar gott och är väldigt doftmedvetna. Att känna: åh vad den här killen luktar gott jag vill stå bredvid honom för alltid är ett bra betyg. (Paul Smith, den randiga funkar så på mig.)
3) Du kan apa dig till schlagers utan att känna dig såå 1998. Någon är alltid värre.
4) Att beställa drinkar med namn som rosa helikopter går mycket bra.
5) Komplimangerna haglar och det är inte alla bortskämda med. Mer mer mer komplimanger åt alla tjejer.

( Om inte någon förstår vad komplimanger behövs kan man göra liknelsen en blomma utan vatten och ljus vissnar fort och en vissen blomma är inte lika fin som en blommande blomma.)

No comments: