Wednesday, April 4, 2007

Spådam nummer två berättar

Dam nummer två lägger en allmän stjärna med 12 kort för just mig. Damen heter Viveca, har hållt på med spådom i 14 år och kunde redan som barn se konstiga saker och tala med djur.

Bakåt i tiden ser hon att jag länge strävat efter ett mål som jag nu uppnår. Jag har ett socialt liv och har lärt mig att accpetera att alla inte alltid tycker lika. ( Antagligen ekonomprogrammet, Uppsalatiden och allt det ideella engagemanget)

I början av året ser hon en besvikelse vad gäller kärlek. Någon form av relation finns men den är svår att tolka. Det finns något och det är en trevlig person men hon ser inte riktigt mer än det inte händer så mycket. ( Hmm vad kan det ha syftat på och vem?)

Under sommaren vill jag genomföra en större grej och har inte stöd från mina nära och kära att genomföra det. Det är en längre resa och jag vill göra det medan andra kommer att avråda mig från att göra det. ( Kan det vara eventuellt EF-jobb utomlands månntro?)

Jag ser ut att genomföra resan och upplever en positiv ensamhet och hittar mitt inre lugn. Det inre lugnet hjälper mig mot hösten då det händer något i min familj med en äldre släkting som är svårt att se exakt vad. Det är något positivt, ett familjeföretag eller ett arv eller något liknande .

Då jag eventuellt inleder en relation på hösten har jag lämnat den tidigare tveksamheten bakom mig men upplever fortfarande att det är svårt att kommunicera med män i mitt liv vilket kan tyda på en osäkerhet som smittar av sig.

Jaha, vad tror ni? Jag säger som i Frankrike, on verra on verra.
Det betyder man får se man får se. Jag tar det med en nypa salt.

No comments: