Sunday, April 15, 2007

La Belle et ?

le Bad Boy. Alla tjejer behöver någon typ av bad boy någon gång, om inte för att lära sig hantera sådana.

Mc Solaar, La Belle et le Bad Boy, oh well det är inte bara pojkband i mitt liv.

Känner att ett annat land ropar på mig, jag har mycket att ge Europa.

Går och funderar på Frankrike, låtsas att jag är i Paris, Nice, Lyon även om Sveriges Venedig Stockholm är fantastiskt just nu. Vill prata annat språk 24/7. Även om jag med vissa personer mer eller mindre etablerar mer amerikanska dialoger räcker det inte. Exempel i Shires sällskap: And I was like, heeeeelloooooo weeeeeiiiiird. Haha. Underbart.

Tänker på franska och funderar om det inte är ödet som säger att jag ska jobba för EF inom en snar framtid.
Vi får väl se vart jag hamnar. Skulle till och med kunna tänka mig Malta och lite windsurfing, häng på EF Beach Club, höja medelåldern och dansa disco.

On verra on verra som man säger i republiken.

No comments: